torsdag 31 mars 2011

Diet ala Jenny! Mål: tajt som satan!

Jag har sedan i tisdag gått in i dietens värld! Jag och Blondie har gjort en form av "pakt"- fittsomfan-pakten! Det gäller att smida formerna så gott det går inför sommar, sol, värme och mindre kläder! Sedan jag träffade Martin "the love of my life" Antonsson har jag råkat plufsat på mig ett grann! Som singel morsa var jag: fattig som en råtta och bodde 3 våningar utan hiss. Ja jag blev ju ganska slim, mkt bärande av barn, mat och annat shit! Sen träffa jag ju han den där och nog för att vi bara snackar ca4 kilo men för bövelen, de där kilona är i vägen! Nog för att tuttarna växt 2 storlekar men hellre tajt å mini än fet och små!  De är ganska fina utan att vara mega stora! Hellre små å fasta (så fasta de kan vara efter 2 barn), än stora å slappa! Hängisar- nej tack! Bukplastik btw -ja tack! 

Men i brist på "pistoler" får man ju göra det bästa av det hela och helt enkelt dieta bort det som dietas kan! Me and Blondie kör en LCHF diet och tajtheten är i sikte! Ja man kan ju alltid leva på hoppet, eller hur...?!


Vi hörs återigen, förhoppningsvis lite slimmare, lite tajtare och lite gladare! ;D
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar