onsdag 2 mars 2011

Vet ni vad...? :O

Ohoho, fy satan vad trött jag är! Jag tycker inte att jag är annat nuförtiden. Alla säger att det beror på vädret och tröttheten verkar vara vedertagen, när har solen, my long gone friend, tänkt att titta fram för att återigen bringa hopp i livet? Det har blivit en del skrivande om min kropp denna veckan, hör å häpna jag har låtit objektivisera mig själv! Vad har hänt med mitt inre, min själ... (haha, nä, jag vet inte vad som hände där...) :O Men för att återgå, min arma kropp är ganska mycket i fokus känner jag, inte bara det att jag fryser trots fett och päls, den är ständigt plågad av plågerier, min PMS borde kicka in när som och jag är blek, blekare än en transparent person å dom, dom transparenta, dom e ju för attans genomskinliga! Näää var är min sol, min kärlek, mitt hopp?! Kom till mamma, mata mamma! Ja man skulle ju kunna sola lite solarium dock, men man kan få cancer av det har jag hört... å skrumplever av för mycket vin, eller div. lungsjukdomar av partycigg eller, man kan ju oxå bli uppkäkad av varg eller överkörd av något/någon tung, kanske borde jag stanna inne till bättre tider framträder? ;D

Barnen, btw, de säger så extremt roliga grejer! Ni som känner mig får ju höra en del, typ som:

Erik säger: "Natalie, jag är född 2004 och du är född 2007." Natalie svara: "Men hallå? Vad är det med dig, e du rädd eller?!"

Natalie säger: "Mamma, i natt då drömde jag om fåglar" Erik svarar: "Jag har sett en Kungsörn, den åt Morfars kalkon (?, morfar har ingen kalkon) å vet du vad? Kungsörnar dom är blodtörstiga!"

Natalie säger: "Joel, du är min älskling" Joel svarar: "NEJ" Natalie säger: "Men varför då? Jag är ju verkligen jätte snäll" Joel svarar: "Okej då, det är du och Amanda"

Liten kille på dagis säger:" Natalie, visst ska i gifta oss?!" Natalie svarar: "Du, vi får nog se på det!"

Barn, barn, jag säger då det! <3

Puss & på återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar