torsdag 3 mars 2011

Fin morgon slutade i tragedi...

Här vaknade jag, go å glad kexchoklad. Vi gick upp gjorde oss i ordning, smått panik utbröt när Erik ar tvungen att bajsa, då vi 5 min tidigare borde suttit i bilen. Stress stress, iväg vi kom! Då i min stress upptäcker jag att min fina frisyr är totalt fucked up! Hårnålen har gjort sitt å gått å dött! Vad gör man med en sprayad inbakad fläta, halvt upp sleten, hallå snelugg ala 80-talet! I vild flätande i bilen efter dagis lämning och efter skol drop off, hitta jag efter hysteriskt letande en fin lite tofs, Natalies och rosa. Hela min dag och mitt goa humör hoppa åt helvete, som sagt PMS my as! Nu har jag landat, druckit 2 liter kaffe och livet känns mycket ljusare, fick en ny hårnål av Sofia oxå... :) Nu hoppas vi på en fortsatt trevlig dag, det är ju trots allt TORSDAG!

Puss & kram & på återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar