måndag 14 mars 2011

Ett straff ska de va!!! ;D

Efter igår kväll då mitt väna kvinnohjärta gav upp och min hondjävul tog över kommandot, tog stämningen i vårt hem en oväntad vändning. Karljäken vände snabbt som ögat och förvandlades återigen till den ödmjuka och älskvärda person han egentligen är, lugn råder återigen! Jag fick lite bra hämningstips av min svägerska, för än är mitt arma hjärta smått bittert! Å ett straff är precis vad som kan behövas ge de gamla karlarna ibland! Kanske skulle man kunna ge igen genom att låta dem lida av egen medicin! Lite exempel på vanliga mans stuff fast bakvänt då... ni fårstår...: 
  •  Kissa på ringen, samt råka kissa lite utanför... gärna ett par dagar innan ni har tänkt att be mannen att städa toaletten, så doften kommer till sin rätt!
  • Lämna mat kvar i kastrullen på spisen som jag "råkar" glömma vilket leder till fast klistrade matrester som inte går att avlägsna, så vidare man inte svetsar bort dem...
  • Lämna orena trosor över hela sovrumsgolvet, gärna med lite extra krydda i, så som bajsränder..
  • Råka glömma av att raka musen, benen å armhålorna på en sisådär 5 veckor! Hello Amazonas! Ja, ett extremt bra straff som alltid går hem, å budskapet brukar snabbt nå effekt även hos den lite trögare mannen!
Ja det finns en del att ta på, mohahaha! I mina straff tankar kom jag osökt att tänka på världens mest genom tänkta film! Samt världens bästa oxå! Vi kör ett dagens från den! :D

"Ja en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru det vore ju om man malde ner henne till köttfärs med salt och peppar å sånt där. Å så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom, för att då skulle ju inte han kunna äta upp dem för han är ju vegetarian, det vore trevligt." 
"Nä nä jag tycker inte att han ska få en present jag tycker han ska få ett straff." 
"Ja, för ett straff är ju så oväntat oxå..."

PUSS från mig glad å lycklig igen! :)

4 kommentarer:

  1. Du skriver för jävliga bra och underhållande:)

    SvaraRadera
  2. riktigt roligt att läsa om dina tankar! din blogg är jättebra! :D

    SvaraRadera
  3. :D Tack! En kram på det! :)

    SvaraRadera