tisdag 1 mars 2011

Av viss musik blir man bara såååå himla glad av, mitt liv kantas väldigt mycket av hårdrock, I LOVE IT! <3 Ju hårdare desstå bättre! :) Fast jag gillar det mesta andra oxå, och just idag är min happysong Baksmällan med September, tänk lite barnförbjudet till den! ;) Attityd, bring it! 

Idag har min dag kantats av div studier gällande lagar och författningar, så tråkigt, kräktes lite i min mun här, just som minnena från tidigare idag kröp fram... :S Jag tänker, att alla lagar och liknande är så tråkigt och så svårt att ta till sig beror ju bara på att de som skrivit dem och sitter där på toppen är så jävla rädda för att få lite konkurrans så de skriver svårt och obegripligt som fan för att ingen jävel ska orka intressera sig och ifrågasätta... SMART! Jag ska oxå bli luddig, obegriplig, djup och prata i gåtor, verkar lite som man kan lura vem som då och få precis vad man vill, ingen orkar ju lyssna! Smart Jenny, smart! Nä, jag kanske överdrev lite jag förstår ju vad jag läser men en liten bit av mig faller ju ner död varje gång jag läser lite till... tur att det är tenta om 1 1/2 vecka så jag kan förtränga allt och återfå en del av min livsglädje! :)

För att prata om något ROLIGT! :D Den dagen, i min framtid, då jag ev. ska gifta mig... :O Då hörde jag en låt på radion idag som jag inte tänkt på tidigare men det gick rakt in i mitt hjärtat, en liten tår föll, till och med! Jag brukar ju bara spela cd eller Bandit i bilen så jag hör ju sällan "normal populär musik"... Men den "nya"? versionen av Your song med Ellie Goulding, oh my! It's love, straight through! 


Puss, kram & på återseende! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar