måndag 28 februari 2011

Jag dör tråkdöden!

Jag har tråkigt, det är så tråkigt att ha tråkigt. Ååå hur är det meningen att man ska kunna roa sig själv ensam en måndag kväll? Vad ska man kunna hitta på? Inte direkt så jag skulle kunna ta en joggingtur som jag önskar, hälsa på någon snäll eller what ever. Le kids ligger ju och nannar gott! <3 Tänk vad skönt när de små liven är, vad då kanske 12? 11? 10? så kan man lämna dom själva en stund, hur gammal var man när man fick vara själv? Jag kommer inte ihåg... Ja ja, de växer fort det är ju något som är säkert i vart fall. Men satan vad tråkigt jag har! Kallt är det oxå. 

Ja en gammal rolig historia kanske hade varit på sin plats... 

"Hellre en kork i skumpan än en sork i rumpan" 

eller kanske...

"Vad är det för likhet med att hinna i tid till bussen och en gammal hora? -Slapp spring"

eller varför inte...

"Hur ser man att en blondin har en dålig dag? Hon har en tampong bakom örat å kan inte begripa vart hon gjort av pennan."

eller någon riktig smaklös likt denna...

"Alla kan ta fel ibland, sa pedofilen skamset när han hjälpte den tilltufsade dvärgen upp på benen igen."

Nä, inte blev det roligare för det, attans! Nu har jag så tråkigt att jag dör tråkdöden, fy! 

Tjingeling!

4 kommentarer:

  1. Lisa (svägerskan) Antonsson28 februari 2011 kl. 21:23

    Jag har ett skämt till dig JENNY!

    Vad är en blondins parningsrop? Guuuud vad fuller jag är ;) HAHAHAH

    SvaraRadera
  2. ROBIN (BRORSAN) ALEXANDERSSON1 mars 2011 kl. 16:43

    Hur får man en blondin att bryta näsbenet? Man viftar med kuken under ett glasbord.

    SvaraRadera