onsdag 23 februari 2011

Titta hit titta dit, jag ser inte ett skit...

...vi tittar upp, tittar ner var e Lasse Kronér?! Ja en gammal slagdänga från... typ 90-talet? :O Haha ja, helt plötsligt börjar min hjärna sjunga den gamla fina låten, var det inte i samband med, vad hette programmet, På rymmen?! Tänk vilka fina gamla klassiska tv-program vi genom tiderna har kunnat avnjuta. Ååå kommer ni ihåg: Kär å galen... klockor börja ringa, tusen eldar börja brinna, de e bara vi idag å ingenting e längre som förut... haha. Nu ska ni veta kära vänner att det är spontana små bitar som trillar fram ur mitt gamla minne... kanske borde rensa lite i min hjärna och fylla på med något vettigt?! 

Idag är jag alldeles alena och är det något jag ogillar skarp är det att vara ensam, jag yrar omkring vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Borde tagit tillfället i akt och studerat lite men kära ni, imorgon e en annan dag, vi kan kika på det då! :) Det är grymt mycket plågeri inkluderat i vår sista kurs innan vi är färdiga sjuksköterskor, tydligen har de sparat allt djävulskap till sist, vad hände med steady state...? Känner mig naken, exposed och rädd! Ååå vet ni vad?! Imorgon är det TORSDAG!!! Då kommer han jag jag gillar allra bäst hem! <3 

Tjingeling och puss!

2 kommentarer:

  1. framfört av den eminenta duon DÖKÖTT :-)

    SvaraRadera
  2. Precis, gamla goa Dökött! :D

    SvaraRadera