tisdag 22 februari 2011

Tyst, mörkt å kallt!

Här ligger jag alldeles alldeles ensam. Här är det tyst, mörkt och kallt (kanske inte jätte kallt så när jag känner efter, ganska varmt och behagligt faktiskt...). Erik sover, djuren sover, jag sover... eller ja snart i vart fall! Jag fattar inte hur jag kan känna mig så extremt trött efter att inte ha gjort något ansträngande på 4 dagar, trots detta känns min hjärna som en svamp, en mögelsvamp, helt ihop sjunken och äcklig. Och i min påtagliga trötthet känner jag mig ändå rastlös, hur i h detta nu går ihop... Ja ja, i morgon är en annan dag som vår alldeles egna och kära Crille Björkman en gång så "vackert" sjöng! Skulle behöva lite inspiration någon som har lite till övers? Nä det är väl dags att ge mig själv en välbehövlig skönhetssömn! Här, något att lyssna till som i vart fall gör mig alldeles, alldeles varm i kroppen! 


Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar