måndag 28 februari 2011

Det är fan svårt att vara kvinna!

Förstår ni hur svårt det är att vara kvinna? (ni som inte är det då... hehe). Det finns ju inget slut på lidelsen. Vi ska plågas igenom livet med de olika straff man kan tänka sig: MENS inkl. PMS, smärtor i själ och kropp. Barnafödande och inte att förglömma tiden som gravid som kantas av hemskheter, lidande och psykisk labilitet osv. UVI!!! Hata UVI, finns det något värre att plåga ihjäl en kvinna med?! Jag dör, jag hatar, jag förkastar UVI, UVI älskar mig! :S Alla er stackare som lider av div. svampväxter... ja vårt kön är förbannat! Det stackars lilla könet bor nära ett helt paradis med bakterier, vem kom på den braiga idéen? Det utsätts för div. olik slitage, ungar som ska komma ut, saker som ska komma in (ja, eller det kan ju dock vara trevligt, men ni förstår...), konstiga cellförändringar, den där återkommande mensen en gång i månaden, den värker ju sönder både de ena och andra om man har lite otur... Jag undrar vem hatade kvinnan så mycket att hon måste straffas? 

Till råga på allt ska vi slita häcken av oss med jobb, hemtjänst (tvätta, städa, matlagning, barn osv osv...) det eviga tjatandet, vem gillar att tjata?! Vem tvingar mig till att tjata, vem tror att jag tycker det är kul att tjata?! Vilken kvinna uppskattar att tjata?! Det finns som sagt inget slut på lidandet... De där stackars männen, ni där ute, ni har det allt för j-vla gött alltså! Puss på er! Fördelen är att vi kvinnor är bra mycket snyggare! Ett par fina tuttar går inte av för hackor det inte! Nä men jag kan ta lite lidande, jag är glad ändå, det ska ju kännas att man lever, eller hur?! ;D

Puss & kram :)

2 kommentarer:

  1. hahahah där satte du huvudet på spiken

    SvaraRadera
  2. Hahaha, tur att mitt skrivande/ mina synpunkter uppskattas! ;D

    SvaraRadera