söndag 27 februari 2011

Jenny= svullen och blå!

Gudars skymning! Efter gårdagens äventyr är min kropp inte sig lik. Kära Blondie lurade med en genväg bestående av snö, is, is och mera is vilket resulterade i ett gäng vurpor (2 st för att vara med exakt) och dessutom en taxi dörr i huvudet, nä jag har ont i min arma kropp idag! Jag känner mig svullen, blå, stel och pensionär. Det är farligt att dricka vin! Jag vill varna alla för vin. Trevligt som attans var det ju dock, fram tills min kropp gick sönder då vill säga. Lindas granne som såg hela misären måste somnat gott med ett leende på läpparna den kvällen! OMG! Hahaha, pinsamt!

Just nu sitter jag och Martin och tittar på Big Brother, Martins favvoprogram... ja jag är lite mer anti måste jag ju säga, vilka jävla tokstollar! Jag ska nog dock köpa en sån där porrig onepiece till Martin, olola hothothot! Å vem går inte igång på lite el? Chock me, please! Det är en bra söndag, ska bli sååå skönt att sova!

Puss på er!
Tjingeling

2 kommentarer:

  1. ROBIN (BRORSAN) ALEXANDERSSON1 mars 2011 kl. 16:47

    jag vill också ha en onepiece! :((

    SvaraRadera
  2. Så HETT med onepiece! Jag kan köpa 2! :D

    SvaraRadera