tisdag 29 mars 2011

Ett ljus i tunneln!

Dagen till ära började med regn, finns det något som kan göra en mer deprimerad än en regnig morgon? Här hade jag hoppas på kaffe i solen, ett löp, kanske en goe promenad eller likande, tji fick jag för det! Men se, det klarna upp och solens strålar trängde återigen igenom för att värma mitt arma hjärta! Solen och jag vi är sååå tajta!

Sen för lite mer glädje fick jag ett godkänt på vår tenta om Leda och Utveckla omvårdnad, ytterligere ett avbock i den långa listan av skit tentor under snart 3 års tid! Å vet ni vad... Jag har klarat alla tentor på första försöket, det tycker jag är ganska roligt då jag största tiden studerat ensam med två barn och många tyckte att det vart mer vansinne är något annat... Vet ni vad, det är inga problem! Den som sätter mina gränser är jag! Och ni andra kära kursare (ni som läser detta) ni e så jäkla BÄST! Puss på er! Nu är det bara en tenta kvar, den fruktade nationella NKSE tentan... Oooh! Sen serru, snart är det 1 juni och då ni, då är jag sjuksköterska Jenny, till er tjänst! Det är nära nu, mycket nära... Jag känner doften av både de ena och det andra! :D Slem, kiss, blod å annat gött! High five på det!

Ljuset är nära!

Pussen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar