söndag 6 mars 2011

Skulle försöka skrämma mitt underhudsfett till flykt...

...och utmanade med en löprunda! Det är sååå himla gott att springa och framför allt när vädret har varit som det vart idag, sol sol och mera sol, lovley! Jag har ju faktiskt sprungit en del i mina dagar som gammalt fotbollsproffs. När det väl begav sig för X antal år sedan så lyckades ju jag faktiskt fixa till mig platsen som första målvakt i Dalslands elitlag... nu e ju kanske inte Dalsland så stort tänker ni, å nä kanske inte, men vad tror ni de stackars ungdomarna som växer upp i Dalsland roar sig med? Antingen är man raggare och dricker renat varje helg eller så lirar man fotboll och dricker renat varannan helg! Jag var alternativ nr 2! Sen la ja ju ner karriären runt 18-19 års åldern tror jag för då byttes fotboll och renat varannan helg ut mot: killar från stan och mer renat å en öl varje helg... haha, inte riktigt så illa kanske?! :P

Bodde ju i princip på GG under tiden de begav sig, antingen som gäst eller så jobba jag, vem har sagt att man inte kan förena nytta med nöje...? Gick alldeles utmärkt, tills min "fröken" Ingrid tyckte att jag borde sluta jobba onsdagsnätter för att sova under lektion var visst inge bra... ja, det blev ju folk av mig också tillslut, som tur e! :) 

Får nog bli ett löp i morgon också! Det är väl dags att ta tag i beach 2011! Ska få med mig slappMartin också, han kan behöva röra på fläsket... just nu zappar han järnet, jag HATAR det! Han suger på zappning! Jag blev i vart fall belönad för att han fick se fotboll igår, hör och häpna det finns rättvisa här i världen, det gäller bara att hävda sin rätt! ;)

Tjingeling & på återseende!

2 kommentarer:

  1. Lyckas du få med slapp Martin på en löprunda blir jag IMPONERAD :D

    SvaraRadera
  2. SlappMartin och jag har vart på en runda i sommras tror jag det var om jag minns rätt, ja en gång är mer än ingen gång! Men nu ska det brännas, nu ligger han risigt till! Hehe :D

    SvaraRadera