söndag 20 mars 2011

Rumpa!

Dagen startade men en sur som ättika Jenny. En dag i veckan har jag bestämt (i samtycke med min andra hälft, även fast han glömt det och vägrar att erkänna...) att det är gosa med Jenny morgonen! "Gosa med Jenny morgonen" innebär: mys i sängen innan uppgång, bara lite kramgos, kanske en kill på ryggen eller bara ligga kvar en stund och gotta sig. Martin är sämst i HELA världen på att ligga kvar i sängen (i max 10 min...) Han har ju mer eld i röven än någon tidigare i världen skådat. Hur svårt kan det möjligtvis vara?! Å hur fan kommer det sig att killar suger röv på gos överlag?! Jag tänker ge igen för gammal ost och samlagsvägra! Den som vågar ta i från mig "gosa med Jenny morgonen" den, den ligger risigt till...Sen kan man ju undra, men hur mycket kan det förstöra egentligen? Jo det är sådana här ting som kan förstöra en hel dag för mig, och egentligen hur mycket är det begärt, 10 min 1gg/v?

Jag tycker det är viktigt att värna om betydelsefulla ting då det är de som håller relationer vid liv. Tur att Martin värnar om allt trots att han råka bojkotta min "gosa med Jenny morgonen" idag... Å sicken tur att jag inte är så långsynt och inte så svår att omvända! Ja jag vet inte vad jag ska skylla på men små labil, förvirrad, smått tokig och klumpig som satan de e jag det... bra eller anus? Jag är ju i vart fall för det mesta glad och lycklig och menar och vill väl... ibland blir det ju tokigt och fel och ibland blir faktiskt jag jävligt förbannad. Tänker på en grej som gör mig riktigt jävla förbannad, undra hur jag ska lösa det, man kan inte komma undan med vad som helst här i världen men somliga straffar gud med det samma och gör han inte det straffar väl synden sig själv så småningom, en dag ska rättvisan åter segra... eller nått... Ja, det var nog allt tror jag... Å just det, vad kan man behöva en dag som denna? Dagens från världens mest genomtänkta film:

"Har du problem med gräsfläckar på din fru, efter att ni haft samlag i trädgården? Prova kokain colour..."

Puss å kram, tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar