söndag 27 mars 2011

De 6 S:n... Söndag, Snö, Sommartid, Smörgåstårta, Shit and Some love!

Det är söndag för er stackare som inte observerat det, det är även sommartid = mindre sömn ett par dagar... Å snö?! Sommatid vs Snö?! Ja här slutas man aldrig att förvånas! Jag tror att vi i detta land får nog helt enkelt acceptera att vi snart kommer att ha snö året om. Stackars kroppen blir ju helt förvirrad av dessa värmeväxlingar. "Sol i dag snö i morgon så ser liiiiiivet ut för mig..." ja, eller var det, full idag, full i morgon..? Hmm, shit the same, nu finns ju ingen sol så långt ögat når! Men inte är jag depp för det, nej nej! 

Det har varit en trevlig helg med kära släktingar ca i åldersklass med de anrik dinosaurierna och sen har vi de minsta små liven, var av en blivit indöpt i svenska kyrkan och Guds famn... eller var det Jesus. Ja, döp är hon i vart fall gullungen Amy! Och Erik lille vän fick hälla dopvatten, Natalie mest dansade runt genom största delen av ceremonin... Ja smörgåstårta x2 samt vanlig tårta x2 det gäller en löp runda varje dag kommande veckan för min del, hoppas snö helvetet försvinner så jag slipper frakturera mig oxå så här i hårda tider!

MysSöndag får det bli om kärleken kan infinna sig och fullgöra sin tjänst som slav/massör! and give me some love! Ibland har jag det allt för bra, till å med för mitt eget bästa tror jag... eller inte! :D

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar