tisdag 8 mars 2011

Strömstad, sol, blod & tenta plugg!

Gudars skymmning sicket underbart väder det verkar vara! Här sitter jag instängd, avskärmad å bortglömd... nä, eller inte, råka överdriva ett grann där! Jag sitter i ett väntrum på Strömstad sjukhus och har så gjort sedan kl 8.30 i morses. Martin är för en gångs skull fredligt = drogad, nersövd och försvarlös, på ett litet op-bord. Vissa delar ska "snyggas" till! ;) Jag har tagit tillfället i akt att studera lite inför stundande tenta och just i detta nu drabbades jag av akut hunger! Skulle köpa föda men ingen ville ta emot betalning i natura eftersom de inte heller tar kort så jag får väl svälta eller kanske bättre, jobba på min "fitthet"! Mitt slanka inre/yttre! Jävlar va tajt jag kommer att bli!

Jag hade först tänkt att göra "expedition upptäcka" här i ursköna Strömstad men i morses när vi anlände var läget = snorkallt och vid närmare eftertanke var väl det lika gott då studierna åter kunde sättas i fokus. Nu kan jag ju dock inte få in mer eftersom, som sagt min hjärna lider av extrem näringsbrist. Jag hoppas att vi snart ska få se föda igen...

Min käraste hoppas jag snart oxå är vaken och piggelin igen, dock väntar hårt omvårdnadsarbete av mig de kommande dagarna skulle jag gissa, för ni vet väl alla hur det är när en kille är riktig riktigt "sjuk"... Hrmm. Ska nog ordna lite drugs så jag kan söva ner honom igen om han skulle bli för asjobbig. Haha! Nä, god omvårdnad är förutsättning för gott tillfrisknade och god hälsa! Jenny är världens bästa och tänker då ta hand om han! Så det så! :)

Ha en super härlig dag i solen kära ni!

Tjingeling & på återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar