lördag 12 mars 2011

KÄRLEK!

Tiden går fort fort fort! Snart är vi alla gamla och grå, ibland kan jag faktiskt känna av lite åldersnoja! Ja, man vill ju gärna vara ung och fräsch länge, länge! Martin säger att jag är vacker, men jag tror att det egentligen handlar o att han är rädd för stryk... haha! Nä, han gillar mig och tur är väl det, för jag råkar ju gilla honom lite granna! ;) ...eller ja, väldig, väldigt mycket! Idag har jag och Martin varit ett par i 1 1/2 år, det kan tyckas lite kanske men snacka om att det varit händelserikt, både bra och mindre bra happenings! Jag är glad att det är med honom kommer jag dela resten av mitt liv och det är med glädje. Jag hoppas vårat liv blir långt, lyckligt, händelserikt å bara helt helt underbart! Han är min hjälte! Min bara min, både kropp och själ! ;P Jag borde tacka någon ansvarig för det, tack! :D

Med kärlek, puss & kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar