måndag 21 mars 2011

Vart tog min inspiration vägen...?

Ja det var överskriften, sen dog hela jag... Det känns som jag har något på tungan men det vill inte komma ut. Natalie och Joel ligger här och tittar på Dumma mig för 58:onde gången denna helgen, tydligen en väldigt bra film. Jag har inte sett den då jag pluggat folksjukdomar hela helgen lång, det har resulterat i min hjärndödhet som jag ligger inne med. Jag känner mig helt tom, känns som jag förlorat förmågan att tänka... jag försöker tänka på något- å sen blir det bara svart, eller jag vet inte. 

Det tycks vara en allvarlig åkomma jag dratt på mig, min tankeverksamhet har hoppat åt helvete, finns bot?! Någon bota mig snälla, jag vill ha tillbaka mina fina tankar om livet, hopp och kärleken... Å min fina kritiska, negativa och hänsynslösa sida, vart har den tagit vägen... Vem är jag utan allt jag tycker :( ... Hoppas jag finner mig själv snart igen innan jag förgås! Kanske är det PMS helvetet som börjar krypa på extra tidigt? Jag ska göra allt i min makt för att finna bot på detta brutala skit PMS, efter den bragden borde man ju lätt bli kvalificerad till Nobelpriset i medicin! Japp, mitt nästa mål, here I come! Sen kan jag nog lösa lite världsproblem oxå, så som svälten, div epidemier, cancer kommer förintas och Aids kan ta sig i röven! Be ware blivande syster Jenny is on the way! I'm gonna getcha, I'm gonna getcha good!

Pussen! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar