torsdag 3 mars 2011

Då denna dagen började med en otrevlig sinnesställning måste jag ju säga att jag senare fick oväntad energi. Efter hämtning av min hjord med ungar drabbades jag av, ja jag vet inte riktigt vad... galenskap?! Jag fixade i ordning en Potatis och köttfärssoppa, bakade tillhörande bröd med örter samt en smarrig hallon och kokospaj! När jag väl satt mig vid bordet för att förtära denna excellenta måltid återfanns ingen energi så lång mitt vänstra öga kunde nå. Ja å nu sitter jag här, måste tvaga mig en aning, undra om Martin kan bära mig till duschen, schamponera mig och göra mig fin...? Är det inte så det ska gå till i ett kärleksfullt förhållande att man kompletterar varandra? Jag tvättade mitt hår sist, idag är det hans tur? Haha nä, fy! Jag hoppas i vart fall på en massage sen, det brukar jag få, för så bra har jag det! :)

Dagens citat från världens bästa film: 
"-Förlåt, förlåt att jag lägger mig i, men är han inte lite väl mörk? 
-Ja, men din pappa är väl lite mörk under ögonen. 
-E det en liten faffa?"

Puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar