torsdag 10 mars 2011

Uppladdning sker...

Imorgon är det dags igen, efter denna tentan är det bara 1 kvar, kan ni tänka er, 3 år sviiiisch and soon we will stand there proud with our head held high! :) Jag kommer känna mig naken, exposed och rädd, det ska bli så kul! Ska även in och jobba imorgon, fattar inte varför jag sa ja till det...? Jag är så jävla kass på att säga nej! Sen ångrar jag mig, för kanske hade jag något planerat eller så hade jag bara behövt att andas lite... Ja, jag hade en skolsyster en gång som slog näven i bordet! Vi var 14år och var inne hos henne och frågade om vi fick ett gäng kondomer... Vår mindre trevliga skolsyster Gudrun slog näven i bordet och skrek: - Ni flickor måste lära er att säga, NEJ! ... vi försvann därifrån kvickt och lätt med andan i halsen och livet med nöd å näppe i behåll, inte konstigt att ingen vågar använda kondomer! ...Gudrun hade även en flock med 250 får, cirkus (ca) som hon alltid skulle tala med mig om... jag måste bara säga att jag drömmer mardrömmar om Gudrun än idag... :S 

Kanske borde jag bli skolsyster och ge barnen en chans i livet utan att traumatisera dem... Jag har inga får (Dock hade en gång strax över 30 st, när jag var 10 år önskade jag mig ett får i födelsedagspresent (jag = skadad?), fick pengar och köpte mig en gravid tacka vid namn: Lisa. De satans fåren förökade sig och blev ett gäng...) och jag tycker att vi borde lära oss att använda kondom, en könis här, en könis där. Nä, det finns roligare ting att lägga energi på!

Wish me luck tomorrow! Puss! <3

2 kommentarer: