söndag 13 mars 2011

När en man är "riktigt riktigt" sjuk!

"Ni kvinnor snackar om att föda barn men ni skulle bara veta hur det är när en man är riktigt förkyld!" Är du lite av en äventyrare/äventyrska prova en man med 2 snitt i ballen, höll jag på att skriva... kroppen mena jag! Där snackar vi utmaning! Ååå, jag tror snart att jag skjuter någon, nu är mitt tålamod väl pressat! Jag kan säga att jag har försökt att göra allt i min makt! Jag har tagit hand om honom, vårdat honom, hämtat saker åt honom, gjort tjänster, fixat och donat, pysslat om, visat kärlek, omtanke och verkligen gjort allt, jag svär! Men tro fan på att karljäven aldrig är nöjd! Till och med mellan varven ber han om ursäkt för sitt beteende och då kära ni, då ska ni förstå att det är illa! Jag älskar ju han den dära men idag, idag känns avlivning som ett grymt bra alternativ! Snacka om payback time, big time! Jag har aldig i hela mitt liv längtat efter måndag som jag gör idag! :D 

Puss & kram (rädda mig!) Tjing! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar