måndag 7 mars 2011

Wunderfull!

It's a wonderfull world we are living in! Vad härligt det är när saker och ting bara blir! Det är så viktigt att leva i nuet, det är mitt motto och det är alltid det jag hävdar. Man måste värdera livet, vad är viktigast och vad är värt att kämpa för?! För mig är familjen, vännerna och kärleken det som väger mest här i livet! Det handlar inte om att jobba röven av sig och tjäna så mycket pengar som möjligt för mig är livet i sig viktigast. Om man inte har något liv, hur ska man då kunna göra av med alla pengar man tjänat eller om man bara jobbar hur ska man kunna njuta av det fina huset man kunde köpa men aldrig hinner vistas i?! Jag älskar livet och jag vill leva nu! Jag vill göra det bästa med familjen, det bästa med vännerna och det bästa med kärleken! 

Man kan aldrig förutse vad livet har planerat för dig, vad livet tar ifrån dig eller vad livet kan tänkas överraska dig med. Jag vet vad jag har att erbjuda livet- MIG SJÄLV! Å jag är ett riktigt kap! ;D Lovley!

Nu väntas spännande besked å förhoppningsvis mer solsken! :)

Love you all, kisses and hugs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar