onsdag 23 mars 2011

Happy hippo!

Tänk vad glad man kan bli av att göra av med pengar! Köpa köpa köpa, den som sagt att man av materiella ting inte blir lycklig, LJUGER!! :D Ja, som studerande och van ensamstående med två ungar så har ju inte ekonomin varit på topp och glad har jag varit över att ha 1000 kr kvar efter räkningarna var betalda... Tänk hur man lär sig leva efter vad man har. Nu har vi sparat pengar ett tag för att kunna ta oss en tripp Ullared för att shoppa lite nödvändigheter. Alltså dyrt blev det ju men om vi hade handlat allt vi köpt idag hemma så vi snackat dubbelt upp! 

Trevligt har det ju vart oxå, Martin och jag, sen mutade lillsyrran in sig och hade helt plötsligt bokat 2 platser i bilen för henne och baby Amy! Alltså mina syskonbarn de tar kolen på mig! Jag är sååå kär! Sötis Amy snart 4 månader (?) hon tycker moster är lite äcklig men Martin är den finaste som finns! :) Amy är ju stor om man jämför med lillWilly... Lille lillWille, moster tänker kidnappa lillWille och göra honom till min egen, förlåt Frida och Danne men lillWille vill bo hos moster han har sagt det, jag lovar! ;P Moster tänker hämta lillWille snart och ge honom den moster kärlek han förtjänar! Puss, lillWille, var inte rädd, moster kommer snart! :D


Jo, från det ena till det andra! Jag blir glad av att göra av med pengar när det handlar om att köpa saker till barnen, det är det bästa som finns och när man sparat pengar och har RÅD att göra detta, kan det bli bättre?! Till mig själv behövs det inte handlas ngt, bara ungarna får! Glada barn, glad mamma, glad pappa. Happy hippo!

Pussen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar