söndag 1 maj 2011

Naken exposed & rädd

Här sitter jag ny duschad å lite fräschare än innan. Ännu aningens fräschare blir man ju  efter lite solsken i fejan. Lite bajsbrun, lite fräkning, lite mer levande efter vinterns förstörelse. Min kära sambo påpekade idag så fint att jag tydligen var väldigt vacker naturligt... Han utvecklade det hela och sa att: ja, du är ju till och med vacker utan smink å det är det ju kanske inte alla som är... Nä sa ja, säger du det?! Ja, det tåls ju att tänkas på ibland för utan lite mascara känner i vart fall jag mig ganska naken, mindre fräsch och aningens sleten. Kanske för att jag är ett gammalt slet, vad vet jag... ;) 

Men poängen då, mascara för mig är världen och utan min mascara känner jag mig väldigt naken, exposed och rädd. Men det är konstigt dock hur vi tidigt som attans formas in i något och att vi sen vänjer oss vid bilden av självet, då som aningens retuscherat med div olika produkter som krämer, linjedragare, skuggare samt annat shit... vart tog jag vägen? Fast det är ju jäkligt nice att få fixa till sig lite extra, bli så där lite extra snygg och känna sig lite mer het än vanligt, ja va fan flummar jag om?! More hottness åt the people!

Beware here it comes the "unmaked" (eget ord...) truth! Puss <3 

Den osminkade sanningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar