måndag 23 maj 2011

MUsen är på lösen!

En av ungarnas öken råttor har gnagt ett hål i deras bur av hårdplats och flytt fältet. Musjävel är numera efterlyst och lever ett farligt liv som laglös då hon både jagas av prisjägare, lönnmördare och andra onda ting. Martin tycker vi ska gillra fällor å då snackar vi dödsfällor... våra mördarmaskiner katterna Zlatan samt Harry är blodtörstiga små as. Stackars Isabella hennes dagar är nog tyvärr räknade. Låt hoppas stackars lilla Isabella finner frid, kanske finns räddningen?! Jag ska göra allt i min makt att rädda det stackars livet!

I morgon ska det fixas med hemliga ting, ska bli spännande! Sen ska jag till herr doktor, mindre spännande. Skit kropp. Finnes ju för och nackdelar med att bli gammal och grå. Å andra sidan kanske mitt fitt problem har andra orsaker. Kallt som satan är det oxå... Jag som hade velat bada, men var är värmen? Försökte få Martin å bada med mig, ja i badkaret då, men han avböjde, tråkmåns! Jag fryser ju som aset! Det som är så mysigt med 2 vuxna människor ner kilade i ett extremt trångt litet badkar, ska det vara närhet så ska det! Kärlek, mina vänner, kärlek! Mysigt, svettigt, varmt och tajt, kan det bli bättre?! 

Gos till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar