fredag 20 maj 2011

Inför världens undergång...

Jag skulle inför den stundande undergången vilja tacka alla ni som varit intresserade av att läsa mina tankar och funderingar. Kanske är det just mig ni har att skylla nu när Gud ska straffa oss alla. Jag kan inte direkt säga att jag tjänat honom väl å det kan ju kännas lite trist så här i sluttampen. Som den gamle Christer en gång sa "I morgon är en annan dag", nä Christer min vän, imorgon kanske är vår sista. Nu kanske jag inte alls tror att det är det sista vi har sett av vår värld men man kan aldrig så noga veta och de vore ju tråkigt om jag inte sagt farväl till mina fina läsare. Skönt i vart fall att jag fått lite sol i ansiktet en dag som denna, jag kommer i vart fall förintas lite mer solbränd, lite fräschare å till å med lite slimmare (inte hunnit äta så mycket idag). Sen om vi nu mot viss förmodan skulle överleva även denna domedag så finns det nog gått med mer skit i världen vi kan lida lite av. Exempel: om någon är sugen på en halvdöd livmodertapp så kan ni få låna en av mig!

På återseende med viss osäkerhet... ;) Puss på er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar