måndag 30 maj 2011

Måndag

Idag har ungarna försökt att ta över styret, revolt börjar tidigt kan vara bra för er som tänkt skaffa ett gäng ungar att veta! Men de små glinen jobbar i underläge och detta fortress tas inte i besittning så lätt inte! Mohaha! När till och med Martins tålamod tryter då är det hett! :P Erik svarade Martin att "Jag förstår inte vad du säger, för jag förstår inte ditt språk" Haha, där fick Martin så han teg. Tur att ungarna kan prata för sig det får man ju se som positivt inför framtiden! :)

Idag har det sista seminariet ägt rum, det sista ever. Från idag har jag klarat allt i hela sjuksköterskeutbildningen vilket kära ni betyder att idag kan jag säga: "Jenny heter jag, SJUKSKÖTERSKA" Till er tjänst! Extremt skum känsla vet inte om jag ska skratta eller gråta? Jag skrattar lite här å gråter lite där. På onsdag då smäller det eller ja examen blire då i vart fall! Härligt, underbart, fantastiskt, GALET! :D

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar