måndag 2 maj 2011

KALLT, jag dör.

Solen skiner men det är satans kallt ute, vad är detta för bluff väder? Vem tycker det är så kul att lura stackars ovetande människor på detta vis? Ta bara en sväng till staden och kolla in alla halvnakna unga människor med bara ben, otäckta tuttar och rumpor på sne... De tror ju att sommaren är här. Och vad händer? De små liven blir ju sjuka och dåliga. -Vänner, nu låter jag som min mamma men snälla, gulliga ni, klä på er kläder, ni fryser ju! 

Å visst att man kanske inte blir sjuk utan kylan men tänk på alla era små sovande virusar och bakterier från allt hånglande bakom Kampenhof, de känner doften av offer och de kommer att äta er, jag lovar. Tänk på stackars tant, jag då, som återigen drabbads av kärring åkomman nackspärr. Var rädda om er medans ni e unga å fräscha! Nä vad säger jag nu igen? Klart ni ska hångla på bakom bästa hörn och klart man ska få gå i bara ben, det är bara jag som är jävligt sur för att det blåser snorkallt å jag inte kan sitta ute å bli brun, skit blåst.

Puss & Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar