onsdag 18 maj 2011

Blödande magsår, högt blodtryck och ev en släng av psykos

Den härliga och finaste av dem alla lyser med sin frånvaro, min kära sol vart har du tagit vägen? Och vem i hela fridens dar har önskat regn och blåst, jag skulle vilja ta ett allvarligt snacka med denna där. Visst känns det jävligt surt när det enda vettiga man kommer på att tala om är skit vädret... Att man kan bli så fokuserad på det? Fast ja jag skulle väl oxå kunna snacka om det mesta i oändlighet förresten. Just idag är jag fan mer förvirrad än någonsin! Å jag blir så stressad, för vad?! Ingen aning, allt skulle jag tro... Nä nu ljög jag lite här, råkar göra det ibland, sorry! ;) Kollade min almanacka för de kommande 2 veckorna och kände genast en grym lust att hänga mig själv en stund...

Nästa vecka är det obligatoriskt i skolan typ hela veckan, på onsdag ska alla barnen hämtas sen ska det fixas med klassavslutning med Eriks klass en timme efter det att min skoldag kommit till sitt slut. Ja då ska jag samla in alla barn samt en man å försöka att organisera en "fest" med ca 10, även dessa mycket förvirrade andra föräldrar för att resten av klassen ska anlända knapp en timme senare... Sen fortsätter veckan i turbo fart... Examensfest på lördag, dop för Wille på söndag som jag btw ska baka minst 2 tårtor till och dessutom vara fadder + att jag efter en grym examensfest förmodligen kommer att må lite oklart finnes risk för det mesta. 

Troligt scenarie: Komma försent, kräkas i kyrkan, glömma att jag råka "äga" en hög med barn, snubbla bryta ben, ta ut världens alla problem på min stackars man som jag även kommer att vilja straffa ev. döda, förtränga vem jag är, börja tala i tungor, glömma tårtorna som jag i panik bakat förmodligen gråtandes samtidigt som jag i mitt stilla sinne önskar att jag vore avliden... Om jag motförmodan skulle överleva nästa vecka & om min kära sambo kommer att överleva nästa vecka, med en galen psykotisk, destruktiv och totalt förvirrad kvinna, ja det återstår att se! Förresten semester vad är det?

Jag kommer i vart fall efter nästa vecka vara ett par diagnoser rikare, om inte annat kanske det är spännande! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar