söndag 22 maj 2011

Fantastiskt med synd!

We are still alive! Undra va den lilla sektherren säger idag, PINSAMT! Ja, hade jag förutspått världens undergång en gång å sen misslyckats kanske jag vart lite mer återhållsam med mina andra små uträkningar å andra sidan bedriver jag ju inte heller en sekt, inte än i vart fall... Å vad jag menar, har man en söt lite sekt i trädgården kanske man inte heller är helt med i matchen?! Å andra sidan kanske det lönar sig med en grupp lättformade små människor som tror att du är en super skön ledare, kanske skulle jag skaffa mig en trevlig lite sekt själv, hmm, kanske kunde bli riktigt nice! ;) Vad skulle sekten vara bra på? Vad skulle vi göra på dagarna? Kanske kunde de massera mina fötter, borsta mitt hår, knoda min rygg, ta hand om mitt hem, sköta mina sysslor... ja ingen dum idé! Dyrka Jenny, jag är bra!

Sen kära vänner vi får skylla oss lite själva tydligen för i den synden vi alla lever, ja det är skandal! Synden har aldrig tidigare frodats som nu! Jag själv lever ju i väldig synd! Lösaktig, slapp å trotsig! Synd borde kanske vara mitt andra namn. Nog för att min karriär började bra med att bli född inom ett äktenskap men sen spåra det ju ganska fett ur, att växa upp som ett gulligt litet bögbarn å dessutom gilla läget gynnande ju inte min karriär som troende och fin. Sen spåra det ju ur ganska fett under mina år som ungdom... sen att jag själv har barn utomäktenskap, träffat en ny man, råkar säga minst 5 fula ord om dagen, tycker och tänker i mina fri små banor å just älskar livet som sig bör! För att må riktigt riktigt jävla gött krävs minst en synd om dagen å det är riktigt gott för magen!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar