måndag 9 maj 2011

Vedervärdiga ting!

Vår, sommar, sol och värme, underbart! Flugor, fästingar, mygg å annat shit! Älska värme, älska vår och sommar, hata flugjävlar, döda flugjävlar! Jag älskar att bo på landet, jag är uppväxt på landet, jag är en lant tjej. Jag älskar naturen, jag älskar djuren men allt här i världen har en mörk och fruktansvärd baksida! Jag hatar verkligen de jävla flugorna! Ungefär 240 gånger har (*en harang av svordommar och könisord) F-flugorna väckt mig och stört min skönhetssömn. Vad är problemet, ge fan i mig! Varför ska de envisas med att slicka på en, eller äta en eller va tusan de äckliga asen håller på med! Å bara tänk på att de älskar bajs, lik å annan skit, fy de äcklar mig något enormt, död åt alla flugor!

Idag har vi oxå varit på Eriks första utomhus träning i de underbara vädret och den fantastiska solen! Jag och Martin har bara suttit i kanten på planen och mys, helt wunder! Natalie har sprungit runt och lekt, verkligen en mys eftermiddag. Men vad händer? Den mörka och fruktansvärda baksidan slår återigen till! Vad är det mina ögon skådar när vi kommer hem, äcklig fästing äckel, som kryper på Natalies hals, tack å lov att den inte huggit sig fast! Why?! Usch och fy för fästingar, de är opålitliga äckel parasiter, kräk! Död åt fästingar! 

Underbara, härliga värme! Underbara, härliga vår och sommar men för helvete någon vänlig själ, typ gud (?) avliva dessa extremt omotiverade liv! Vem är glad åt en fluga och vem tycker att fästingen är fin och mysig? Usch, det är det enda jag kan säga, usch!

Tjingeling & på återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar