torsdag 26 maj 2011

Torsdags gott!

Ännu en dag till ända, torsdag och allt. Veckans skolarbete är till ända, i morgon egna studier men Jenny har varit en duktig student och jobbat in den lilla uppgiften som är kvar. Så i morgon lite ledig dag men full proppad med måste ting! Åter till idag. Torsdagen avslutas med ett välförtjänt glas med rosé. Mumma! Ibland måste man få unna sig lite extra även på en torsdag! Det är mycket i livet som stressar och bekymrar en, framför allt mig och framför allt nu, har kommit in i någon form av down period, trist å deprimerande men det går väl över som de mesta... Ett av dagens måsten som fortfarande ligger kvar och gror är det trevligaste av de alla nämligen att betala månadens räkningar. Ja, nä jag kanske inte orkar det och förresten är det inte så himla spännande heller... usch! Fuck räkningar!

Sen sitter man här och surfar lite men fan vad tråkigt det är när det inte finns något att surfa på. Vad göra? Martin duschar kanske borde jag smyga på honom och hälla kallt vatten på honom kanske kasta en mjölbomb eller blotta mig lite lätt, ja något får jag hitta på för här dör jag av uttråkning! Jag drar vidare och smider planer samt önskar er en fortsatt trevlig kväll!
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar