tisdag 3 maj 2011

Riktigt riktigt spännande!!!

Här planeras det grejer. Hemliga grejer, fina grejer, roliga grejer, SPÄNNANDE grejer! :) Den som lever får se, kan man väl lugnt säga. Känns svingött! Det börjar oxå närma sig den lilla examen, om 29 dagar är det slut på lidandet! Om 29 dagar! Fantastiskt underbart!!! 

Mycke roligt att tänka på, dock lider jag just nu av en djup inre stress tror jag... Min nacke har återigen hoppat åt helvete, det ända nackhelvetet gör är ont, ondare och ondast! Jag känner mig inte så stressad men jag känner ändå att när det hettar till, ja då gör sig även nacken påmind. Kanske beror det på mina fina akrobatiska konster under kväll tid... Nä, kanske inte det... ;) Mycket att tänka på, mycket att bry sig om och mycket att reflektera kring, det är nog boven i dramat. Eller kanske gäller bara det att inse att man fan inte är purfärsk längre. Å det där som hänger längs midjan kan nu mera faktiskt titulera: DÖkött. 

Jobbigt att ibland inse att man inte längre är 20 år, inte för att det egentligen var så jävla rockigt men man kunde i vart fall kalla sig ung å fräsch. Nu mera är man bara halv gammal å grå, för visst fan har dökötten spridit sin aura och även färgat vissa av mina fina små hår: GRÅ! :O Något som jag dock längtar efter och inte alls kan förstå varför det inte kan infinna sig nu, är den där lilla hårförusten på bla armar och ben äldre drabbas av, det kunde jag väl få ta lite del av? Å andra sidan beror det kanske på lite sämre blodcirkulation och det kan väl kvitta kanske...

Nja, jag har ju mitt sköna sinne kvar det är väl ändå något... haha. Å snälla, ge tillbaka min sol och värme, va fan.

Puss & hej leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar