torsdag 14 april 2011

usch, kräks å fy!

Ja, jag önskar jag hade något roligt att skriva om, lite gott pepp, något hjärtligt, härligt eller liknande. Men inte det inte... Jag tror allvarligt att jag får för alla mina synder och lite till. Tydligen har jag gjort någon något ont för här ska det lidas, plågas och lidas lite till. Har har sååå ont! Min nacke har hoppat åt skogen, till å med tänka är en kraft ansträngning... :( Jag har idag fått en behandling för mitt onda, bara att vänta in under och bättring. Jag hade verkligen behövt vara på topp, i morgon är det den stora dagen då förhoppningsvis sista tentan i min karriär som student äger rum...

Jag hade uppskattat om ni kära läsare kunde hålla en tumme eller flera i morgon mellan kl 9.00-13.00, det hade verkligen känts bra! Nervöst som bara den, ja man kan nog väldigt mycket men det gäller ju att ha lite tur oxå. Nä nu kan jag inte tänka mer, min hjärna är helt inte närvarande, borde kasta in handduken redan nu å säga god natt folket!

Förresten som ett sista döds pepp: Det finns ju dårar över allt, har de klarat skiten borde ju jag och många med mig oxå göra det! Japp, så är det! Kommer gå bra som fan! High five! 
Puss and goodbye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar