torsdag 21 april 2011

Det är stökigt här, jag hatar stökigt! Det hostas mycket här, jag hatar hosta! Det är snor i min näsa, jag hatar snor! Fan om jag hade orkat hade jag städat hela huset, avlägsnat mina lungor, snortat va fan som helst för att få snoret att dra sin kos... Det roliga som just inträffade var att jag googla snorta... inget ord jag använder till vardags så jag bara ville kolla läget. Upp kom: "Bomba eller snorta tjack- någon diskussion på Flashback form." Eller varför inte tipset från samma forum, "snorta treocomp." eller varför inte från slangopedia, så ni fattar grejen när någon säger: "Jag har snortat kola tre dagar i sträck" (Jag har använt kokain kontinuerligt i 3 dagar)... Ja tips som kan komma till pass kanske eller ej... 

En dag kvar denna veckan sedan är det helg till å med tisdag! Ska bli så underbart. Jag är så trött, behöver vila upp mig lite! Så himla tur då att hela huset ska vara fullt med folk! Div. olika människor har en förmåga att bjuda in sig själva här, så får jag städa lite, laga lite mat, underhålla... Nä, det gör jag mer än gärna! Umgänge är något jag värderar väldigt högt, tänk vad livet hade vart tråkigt utan nära och kära runt omkring dig! Dessutom ska lilla syster fixa påskäggsjakt, spännande! 

Väntar på att han den dära ska sluta bygga trappa och mysa upp mig istället, jag är ju verkligen helt oemotståndlig snorig, hostig och städ-deprimerad... jag är verkligen mysmaterial ;)
puss å kläm på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar