söndag 3 april 2011

Söndag varje dag?

Så var det söndag igen?! :O Man kan ju bli gråtfärdig för mindre. Sen känns det ju så tråkigt oxå att hela ledigheten har kantats av skit, mer skit å ännu mera skit-VÄDER! Det är fruktansvärt och jag hatar verkligen lera! Äckligt, så äckligt att jag nästan vill kräkas. Här fallerar lite min roll som mamma eftersom alla världens barn älskar lera mer än livet självt! Vad är det som är så kul med lera? Det är smutsigt, kladdigt, äckligt och när det stelnar är det som det vidrigaste ever... stelnad lera ger mig rysningar!

Men hurru, idag ska jag åka och bli den lyckligaste igen, jag ska inhandla lite blommor! Det finns nog inget i världen som glädjer mig mer än att få handla växter inkl. tillbehör! Jag älskar växter, framför allt orkidéer, vita = kärlek! Den dagen jag får äran att bli fru ska hela jag vara täckt med orkidéer, vita orkidéer! <3

Kärlek!

2 kommentarer: