onsdag 6 april 2011

Månadens PMS!

Ja då var det återigen den där veckan i månaden då jag förvandlas till en galen och svårt sjuk människa! Kanske borde göra detta till en standard och göra en "månads PMS" där jag spyr ur mig allt elände jag har att säga! Verkligen lägga fokus på månadens bad things, månadens totala sågningar!

Först och främst vill jag såga ALLA män som har lite dåligt med överseende för en hormonstinnad kvinna i sina bästa dar! Hur svår kan det möjligen vara att le lite extra den veckan jag/du/ni/hon är förföljd av ett tjockt svart moln av känslor?! Ena stunden vill hon gråta ögonen ur sig, andra stunden vill hon bara kramas och gosas och sen har vi ju värsta fasen, "jagvilldödadigfasen". Ni killar är inte så jävla häftiga själva mellan varven, glöm inte det, dessutom lider även män av PMS ca var 5-6 vecka, så det så! Vetenskapen, den gamla vetenskapen, du e bra att ha ibland! ;)

Jag skulle nog kunna såga av mig armen för lite solsken! Hur svårt ska det vara att få lite stabilt å gött väder... Kanske inte så mycket jag kan göra för att påverka det kanske, inte direkt så jag och Gud brukar pola varje helg... Ja jag får väl hålla mig till tåls, det kommer väl mer regn så sluta hoppas verkar klokt, slipper man bli besviken... ;)

Och den här jävla förbannade tröttheten som ständigt hoppar på mig, jag är fan mer förvirrad än en guldfisk! Det är verkligen för mycket runt mig nu. Först praktik intill döden sen ska man ju hinna plugga lite inför den STORA nationella tentan, då allt avgörs. Egentligen är jag inte alls speciellt taggad eller nervös heller för den delen men känner mig tvingad till att åtminstone försöka läsa lite... Just nu är jag så omotiverad att jag har lust att bara ta semester och helt enkelt skita i allt. Nu kommer jag ju självklart inte göra det, för det är ju dumt och något jag inte kan påstå mig vara är ju dum. Säg vad du vill, jag kan vara vad som men inte dum inte! :)

Jag hoppas verkligen alla mina jag mår bättre i morgon, för det här är ju skandal! Undra om jag skulle shoppa mig själv lite kärlek, det kanske skulle bota mig, måste lägga fram det lite snyggt, kanske muta med ett ligg... hmm! Tål att tänkas på...

Vi hörs igen kära ni! Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar