fredag 15 april 2011

Idag: lite snällare, lite gladare, lite mer jag!

Äntligen säger jag bara! Idag är jag lite gladare, lite lyckligare och lite roligare. Jag hoppas på en välförtjänt trevlig och mysig helg. Det tycker jag att jag liksom lite förtjänat efter hårt studerande inför sista tentan som skrevs idag. Nu var det gjort och återstår det gör vad då?!, ett 60-tal dagar av 3 år kämpande. Fast när man blickar tillbaka så inte har det kanske varit så ansträngande ändå, finns mycket man kunde avancerat kanske. Men vetenskapen den gamla vetenskapen ska ju duga till något oxå, finns ju alltid ett gäng studenter som kan läsa den... :) Ja det blir nog inge mer student liv för min del efter detta hära, semester hade ju inte heller vart fel, men det kan jag ju fettglömma! Jobba jobba jooooobba!

Nu surru ska jag vila min söta lilla hjärna å min arma nacke, sen blir det en sista tenta fest med kära klasskamrater! Det finns ju alltid nackdelar med att komma vidare i livet, man lämnar ju oxå människor, "rutiner" och happenings bakom sig. Det har vart fantastiska 3 år men underbara sötisar, I will miss you all, when the time comes! Man får ju inte glömma att vi är ju del i varandras framgångar på ett eller annat sätt, puss på er!

Några tappra sskare!



Nä, det känns gott! Som sagt lite gladare, lite snällare, lite mer jag!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar