måndag 4 april 2011

Så rädd att jag dör, kräks och överlever inte mer!

Nu är vi här igen men jag blir så rädd att jag helst av allt vill förlora medvetandet så jag slipper se asen, vi snackar om spindlarna! Och nej de är inte små töntspindlar vi snackar om, det är stora MONSTER ala enkronor MINST! Varje gång jag ska duscha så kryper det upp ett litet svin ur golvbrunnen, därför har smarta Jenny tagit för vana att "för duscha" duschen själv innan jag ens går i närheten av den, ur helvetet kryper de fram svarta å jävliga och till å med bruna om jag har riktig otur. De är blodtörstiga, hungriga och mycket mycket opålitliga! De ända de vill är att äta mig!

Detta kan tyckas som det töntigaste i HELA världen men jag är så RÄDD! Jag blir så rädd att jag får försöka att inte börja gråta, kräkas eller helt enkelt svimma. Som tur är min prins hemma nuförtiden och när han hör sin fästmö i nöd kommer han på sin vita springare å köttar skiten ur dem! Nyss när jag efter mitt löp skulle jag rena mig och upp kom 3 av de vidrigaste, ja jag mår så illa... fy! Kommer drömma mardrömmar inatt, tur att Martin kan skydda mig mot onda monster! KÄRLEK! <3

Den värsta av dem alla, djävulen själv! Erik TVINGADE mig ta kort på den! Terapi, kanske...?    
Dock tur att jag fotade den annars hade ingen trott på mig när jag beskrev dess storlek!

Puss, gonatt och sov sött kära ni! 

1 kommentar:

  1. Ser ni betarna?! Stora som aset! Kan ju tugga vilken halspulsåder som helst! :S uuuuh!

    SvaraRadera