måndag 18 april 2011

Lycka kärlek och SOL!

Underbara värme, härliga sol, fantastiska kärlek, ljuvliga vår! Härliga tider, finns det något bättre än vår! Man kommer hem från jobbet med hela flocken, solen skiner livet leker. Ungarna glada och man slipper att frysa! Hörrni man kan vara ute utan att frysa! Jag hatar att frysa och ordspråket "det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder" är en ren och skär lögn, jag fryser ALLTID vid skit väder, iklädd fet björnpäls eller ej. Fast de finns ju alltid fantastiska bortförklaringar gällande att få slippa vara ute, oavsett väder. Dagens bästa var:

"Om jag måste vara ute när vi kommer hem, Jenny. Då kommer jag dööö av värmeslag" Emil 7 år.

Tänk D-vitaminer, gottgottigottgott för kroppen din! Det känns som slöseri med god sol och härlig värme om man inte kan vara ute och nyttja solen! Ikväll har vi kört grillafton med söta syster och andra hälften + älskade lille Wille! Bebismys, finns inget godare! I morgon har vi en ledig dag ska bli så skönt, hoppas på sol och värme så vi riktigt kan götta oss! Mysdag med min flock barn, härligt! 

Å finns det något sexigare än solbränd, smutsig snickare som lite halvt svettig kommer hem från jobbet?! Love! Ja inte är det bara jag som osar vårkänslor till och med grodorna myser till det med lite kärlek här och lite kärlek där...
Some frog love!


Springkisses and some love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar