fredag 8 april 2011

Fantastiska helg!

Tack du, som bär ansvaret för helgen! Till och med solen visar sin uppskattning genom att sin närvaro. Dock är det ju halv storm ute... Försökte både gå och springa en sväng tidigare det gick men jobbigt som fan då det tog 10 min att ta sig 2 meter. Jag kan dock tänka att ingen är väl gladare än vår alldeles egna och kära Carola! Vem hade Carola varit utan lite vind i håret? Kära Carola, utan din schlagerfläkt blåsandes i din man (alltså man som i lejon å inte karl) vore du... ja nä jag ångra mig, inte ens lite vind gör någon skillnad, tyvärr.

Jag har idag legat inne med förvirringen allan ballan! Det är så man blir rädd att man ligger inne med någon form av hjärnblödning eller liknande... Jag hade fokus framtill lunch sen hoppa det åt helvete... jag vet inte ens säkert vad jag gjort, egentligen. Vem är jag? Å vem fan är du? Jag har förvandlats till en gammal dement tanta, pratar osammanhängande, yrar omkring, tur att barnen skulle till sin pappa idag annars hade jag väl glömt dem... Stackars barn! Jag mindes ivart fall var jag bor, så jag är hemma i säkert förvar!

Trevlig helg, njut! Det ska jag göra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar