onsdag 27 april 2011

Å fy åt h-vete!

Å herregud säger jag bara! Tog precis en lite svängom med mina joggingskor, de stackars skorna har inte fått luft (fotsvett) på kanske 2 veckor. Det suger verkligen, för när man får in flödet i träningen eller vad man nu sysslar med, vad händer då? Nä, jo, då flyttar virusarna from hell in och din fina form/kondis du så fin kämpat ihop kan helt enkelt fara och flyga. Återigen ska man bli anfådd vid minsta lilla backe eller av en lite trappa ala 4 steg, döden känns som ett fint alternativ efter några kilometers löpande! 

Ändå försöker jag se det positivt peppar mig själv men det är lite svårt att motivera den gamla kroppen då man kommit över gränsen då blodcirkulationen till allt viktigt hoppat åt skogen. Lungorna har hostats upp och befinner sig numera utanför kroppen, snoret flödar och slemproduktionen har fått en ny innebörd... Inte ens de stackars hungriga blodtörstiga rovdjuren vill äta upp min kropp i detta fruktansvärda tillstånd! Om du skulle befinna dig i detta tillstånd, är singel och råkar "springa" på ev kärleken i ditt liv, då är mitt råd till dig: Spela död, ur denna situation klarar du dig aldrig med + i kanten! Ingen vill ligga med en hög av snor, slem och andra mindre fräscha kroppsvätskor...

Varför är det inte lätt att motionera det hade ju varit så himla mycket enklare då och roligare med! Jag hoppas min gamla tantkropp mår bättre imorgon å e laddad för mer hälsosam shit!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar