tisdag 12 april 2011

Smärta!

Om du trodde det var jobbigt att föda barn... prova en nackspärr/nackont from hell! Jag känner mig helt invalidiserad. Hur lätt är det att fokusera när det enda jag vill är att amputera bort skiten som gör ont! Fy säger jag bara. Ska inte min gråt position och gräva ner mig en stund! 

Till råga på allt elände fattar jag verkligen inte hur tanterna de så kallade lärarna fungerar egentligen, alltid ska man behöva bli besviken och ledsen på denna aputbildning... Försökte för det första få tag i min lärare idag... hitta ett nummer men den som svara i andra änden sa att min handledare till lärare inte jobba kvar där och hade så inte gjort på flera år, Nä tack sa jag, hon är pensionär men hoppar uppenbarligen in vid div. tillfällen och gästspelar, jag vet det. Men kanske kan du veta hur jag kan nå henne då? Nä, svarar hon i andra luren den du frågar efter finns inte kvar hos oss längre... nä tack, jag vet. Sen kommer dinosaurien och efter det mötet blev jag ännu mer deprimerad för finns det inga fel eller något att anmärka på letar de fan upp det, why?! 

Nä fy och usch! Ge mig droger, jag dör en smärtsam nackdöd! :(

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar