torsdag 28 april 2011

Ledsen i ögat

Idag har jag behövt ta någons liv. Det är på ett sätt, ett lätt val för lidande är inget någon förtjänar. På ett annat sätt det svåraste beslut som finns att avsluta någons liv. Åjo min hund är någon. Hon har varit min familj i 10 år, 10 långa år, 10 händelserika år. Under dessa 10 år har 2 graviditeter och 2 barn kommit till världen, vi har mist nära och kära, vi har flyttat x flera, vi har separerat och vi har återigen funnit lyckan och kärleken. Vår familj har utökats med ytterligare 3 barn och andra härliga, fantastiska människor. Dessa 10 år har varit de mest händelserika under hela mina 28 väl levda år och 10 av dessa har jag delat med den bästa. Det skär i mitt hjärta att behöva ta farväl men att istället sett henne lida hade plågat mig mer. Selma min vän, du finns alltid i mitt hjärta, det kommer bli tomt och tyst utan dig! <3 

Selma & Erik <3

1 kommentar:

  1. vila i frid älskade Selma. sov gott, hoppas du har det bra på den plats där du är nu.

    SvaraRadera