söndag 5 juni 2011

Uppäten!

Gårdagens trip till Orust slutade med totalt uppätelse. Dessa mygg är satans verk! De suger livet ur en, dessutom lämnar de mig med stora kliande bölder som gör ont ont ont! Usch! De flugjävlarna och färstingasen är verkligen de som ger sommaren dess minus poäng. Idag tänkte jag och kärlek att vi skulle ta en roadtrip, vi får se vart vi hamnar! Tråkigt bara att det blåser en del idag, kanske inte så kul att åka till ex Smögen och blåsa bort. Det får laddas för fullt för i övermorgon gäller det!

På tisdag börjar arbetslivet återigen. Det ska bli så himla kul att det är både svårt att fatta samt svårt att beskriva. Det rör sig så mycket i mitt huvud nu att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva. Jag tycker knapp något för att jag har så mycket annat och fokusera på, mycket obehagligt måste jag säga! För vem är jag utan tycke (och smak)?! Nästan så jag kräktes lite i min mun här, mycket otrevligt! Sitter här oxå och försöker komma på en massa bra songs, inte det lättaste när man på beställning ska komma på, helt blankt är det. Kommer fan inte på ett skit, oschysst! Kanske borde söka för min nytillkomna hjärndödhet? Botemedel? En heldag med han den dära borde väl fixa det mesta! <3 Finns mycket man kan hitta på, gäller bara att ha bra fantasi! Spice up your life! :D

Hopp Hej och ha en mycket trelig dag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar