torsdag 9 juni 2011

Svammel!

Regn var det här ja, kul, jätte kul, verkligen eller NOT! Tyvärr kära vänner har vi nog kanske redan haft vår sommar, å ja det känns extremt trist och negativa att tala på detta vis men jag känner den gamla Sverige ganska väl, (underbart land, känner landet väldigt väl, ville bara säga det...) å tyvärr är detta så typiskt Sverige. Skit väder allan ballan! Här ska man dessutom vara ledig i 3 HELA dagar å tänkte både sola och bada, ja, jag borde förstått bättre, nä men jag får väl sticka något kreativt eller liknande... 

Nä nu ska vi inte fokusera på vädret finns ju så mycket annat fint här i livet! Typ torsdagsmys! Här ska det mysas till förbannelse! Det tycker jag är välförtänt efter 3 hårda arbetsdagar! ;) Oh herre! Nä nu måste jag spöa Martin, han kastar potatiskroketter på mig! Ja, vissa väljer ju faran före förståndet...

På återseende kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar