onsdag 15 juni 2011

Illa å dann!

Fy, ibland är man verkligen inte helt 100! Usch å fy för avgaser å bly! Det är otrevligt och inte som det roligaste att känna sig som ett gammalt slet uppfångat från ett smutsig litet hål. Trött, tung, snorig och dann... Även fast den gamla febern lyser med sin frånvaro känner jag mig som sängen och jag borde ingå äktenskap! Önskar att min kära sambo kunde fara till den lilla affären och köpa sin käraste en påse gott, kanske en glass eller annat mummsigt för att muntra upp den sjuka å dåliga skatan i sängen... Att dra iväg ett å annat könsord känns lockande. Kanske borde jag släcka ner å säga god att redan nu.

Ja, hur går jobbet då? Jo, tack det går fint, det rullar på! :) Kanske är idag då negativa å dåliga Jenny tagit kropp å själ i besittning fel dag att tala om detta, känner just att sova är det bästa i världen och att få bo i sängen dygnet runt känns lockande... Igår var mitt arbete helt fantastiskt! ;) Hoppas neggoJenny, den dåliga har hoppat åt helvete tills i morgon och andra sidan är det "trevlig" utbildningsdag i morgon kanske neggoJenny inte stör så mycket då...

På återseende kära ni, glada och friska! Å jag lite mer go å gla kexchokla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar