fredag 3 juni 2011

Examens dagarna- fantastiskt!

Hej! Jenny här, leg. sjuksköterska! Jag kan inte med ord beskriva hur det känns, mycket oxå kanske för att jag inte fattar ett skit själv? Hur fan hamna jag här? Å hur kan 3 år av mitt liv bara vara passé?! Det är så galet att det inte är sant. Men tydligen så verkar det nu vara å glad som satan är jag för det! :D Här kommer lite bilder från den fantastiska examens sittningen samt examens dagen!

Otroligt glad!

Me, Sigrid & Tamara i bakgrunden samt några glas champagne!

Söta svägerskan Lisa & jag!

Världens bästa Lotta & "döds bakåtkastet" :S

Jag kan väl oxå tillägga att det känns att man inte är någon ungdom längre, för fy för vad illa man kan må efter ett glas vin eller 40! Men fantastiskt var det. Fantastiska klassvänner har jag, fantastisk familj och fantastiska vänner, vad mer kan man önska sig?! Tack kära ni som gjorde dessa dagar oförglömliga!

Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar