måndag 6 juni 2011

Queen of fucking everyting!

I morgon mina damer och herrar då gäller det! Btw, kanske borde leta fram min fina skylt samt min klocka som jag för cirkus ett halv års sedan köpte som morot. Finfina grejer! Kommer gå strålande i morgon. Ska bli så jävla skönt att återigen bli en självständig, något självgående människa, för på högskolan kära ni, där får man varken tycka eller tro! Där är man bara och finns det ingen smart vetenskaplig jävel som tycker samma som dig, som du kan referera till så kan du bara hålla mun, för inte får man ha egna åsikter! Det kan iof vara farligt för dig att tycka något alls! Man kan dö.

Tråkigt för mig att jag alltid ska tycka så förbannat mycket, vet inte riktigt vad jag ska göra med mitt tyckande? Kanske borde jag bli president?! Synd att Martin inte var prins, kung eller dyl. för då kunde ju jag blivit drottning. Nä nu får man nöja sig att leva livet med en helt vanlig dödlig... Ja han gillar ju mig ganska mycket i vart fall och jag får ju i vart fall tycka här hemma även fast de flesta inte alltid lyssnar kanske, just detta oxå som styrker min roll som ev blivande president/drottning/ledare... ingen som lyssnar, fast betalar man några undersåtar ska det nog gå å få dem att lyssna! Tur att jag ska börja jobba nu så jag kan tjäna pengar och betala dem!

The new me, Queen of fucking everyting! ;)

Ironin flödar! Puss på er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar