fredag 10 juni 2011

Mycket att stå i!

Ojoj, här är det livat värre! Är ledig i helga men just slog det mig att det visst är en fullspäckad helg! Oh my, nästan så man längtar till jobbe! ;) Haha eller inte, jag är ju inte sjuk i huvudet, inte mer än vanligt i vart fall! Men vet ni vad i morgon ska jag/vi passa Wille, söte Wille, mosters lille gulle pojk, han ska bo här nu hos moster, för alltid å för evigt! Så imorgon ni är vi inte 5 barnsföräldrar längre utan 6 barn! 

Min käre sambo har redan kastat in handduken sedan 2 galningar tyckte att det var extremt förträffligt att göra kanonkulan från badkars kanten, jag fnissa mest runt hörnet medan Martin skurade badrum febrilt... kan han gott ha. Jag skurar toaletten x flera per vecka, är ett helvete att bo med 4 killar, där alla ska dela toalett! Varför kan inte killar kissa I toaletten? De står ju dessutom å håller i könet, hur svårt ska det vara? Tackar vet jag piercade män som sitter å kissar... Ja nu kanske vi inte kan pierca barnen men ska nog införa ett sitt tvång på dass. Hur fan kom jag in på att snacka kiss? Åter! Ska gosa mini bebis, stor bebis, liten tjej/prinsessa, galen kille/prins å pre tonåringar x 2 hela kvällen! OK, kanske är aningens självdestruktiv ändå...

Sitter nu å tittar på talang å helt otippat lipar, för i min värld är det så fint när det är fint för andra människor! Herre vilka talanger! SÅ fantastiskt med begåvade människor... vad är jag begåvad med? Tjöt? Envishet? Att aldrig kan hålla klaffen? Nja, hade önskat mig en gosig lite talang att skryta med... Några bra talang tips som jag kanske skulle kunna önska mig eller jobba lite på kanske?

Nä, bäst att ge upp innan det går illa! ;) Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar