onsdag 17 augusti 2011

Tråkigt, tråkigare och död!

Jag har så dödligt tråkigt att det är stor synd å skam. Martin den käre sambon ja, han tittar på Malmö FF och någon Champions leauge shit. Ja nu tror ni att Jenny, ja hon är en sådan där motståndare till män och sport. Men där tror ni fel. Jag gillar faktiskt sport väldigt mycke, mitt problem nu är bara att jag inte gillar Malmö FF speciellt. Å nej inte heller tänker jag heja på dem för att de som Martin säger, är ett svenskt lag. Nä. Jenny har sina principer. Det är ungefär som när man var liten och hejade på det där laget som ledde matchen. Skulle inte tro det. Här hejas det inte på någon som vi inte gillar i vanliga fall.  Så det så. 

Det är så sjukt trist att ha tråkigt det är till och med så trist att jag lätt skulle kunna falla in i en depression, av tristess. Å är man dessutom lite trött, hungrig och aningens PMSig då ligger omvärlden pyrt till. Det flög förbi en fluga och surrade i mitt öra här för en stund sedan, den flugan ska vara jävlig glad för att jag inte fick tag på den. Får då hade jag: ryckt av alla ben en för en. jag hade slagit den med hårda ting, spottat på den, bitit av den huvudet (kanske inte, för det är jävligt äckligt att göra på en fluga) å köttat ner den i toaletten. De andra stackars flugvittnena skulle behöva gå en kurs i krishantering efter de bevittnat detta hemska dåd. Jag säger tur för flugan att den var snabbare än jag. Å i samma veva kände jag mig aningens psykotiskt för en sekund eller 2. Tur att det gick över, puh! 

Nä nu får jag väl i stället lägga ner det överhettade lilla huvudet på kudden och omfokusera. Vart tog all the love vägen...?

Pusspuss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar